Inspirująca oferta sprzedażowa
- 16 marca 2013
- e-Mail Marketing, Inspiracje
Wpis instant na temat oferty sprzedażowej – trafiłem dziś na squeeze page będący promocją jednego z biznesów typu MLM. Urzekły mnie nagłówki na stronie – mistrzostwo pod względem copywritingu.
zadając te 3 pytania, czytelnik 3 razy odpowiada sobie 'TAK’ zanim jeszcze pomyśli nad odpowiedzią. Jest rzeczą powszechnie uznaną (uczy tego też Brian Tracy – „Sztuka zamykania sprzedaży”), że sprzedaż jest skuteczniejsza kiedy klient podczas rozmowy wiele razy wypowiada słowa potwierdzające.
W tym celu można posłużyć się pytaniami oczywistymi (np. czy masz ukończone 18 lat?), lub pytaniami sprawdzającymi (czy to co przedstawiłem Ci do tej pory jest dla Ciebie zrozumiałe?) itd., ale powyższy nagłówek nie wymaga odpowiedzi, bo odpowiedź potwierdzająca jest już w pytaniu!.
Nie wiem na ile skuteczna jest powyższa oferta, ale spodobał mi się sposób zadawania pytań. Godne przekopiowania i wypróbowania podczas własnych ofert sprzedażowych 😉
Faktycznie, świetny pomysł! 🙂
Ciekawe warto byłoby to samemu przetestować na SL.
Przemek – usuń to info o linkach bo Cię google u^*)__%^*(. 😉
Mess – jakościowy content się wybroni 😉
Psychologia reklamy niekiedy jest całkiem zabawna. Uczmy się asertywności, miejmy pojęcie o tego typu „sztuczkach”. Zawsze mnie zastanawia, kto się na to nabiera? Powinno się wprowadzić zasady odpowiedzialnego korzystania z internetu, jako przedmiot już w pierwszych klasach szkoły podstawowej. W zasadzie to i zdrowego rozsądku dziś trzeba ludzi uczyć 🙁
Bardzo ciekawa strategia. Niektóre tego typu działania pozytywnie działają na potencjalnych klientów.
Zdecydowanie jest to „robota” profesjonalisty. 🙂 Nawet wiem, o który MLM chodzi, ale to jest mniej ważne. 🙂
Firm mlm jest coraz więcej (także tych polskich). Rośnie też poziom profesjonalizmu tych biznesów jak równiez samych dystrybutorów co widać po powyższym przykładzie. Osobiście bardzo się z tego cieszę, gdyż pozwala to wreszcie dostrzec wielu ludziom, że to prawdziwy i perspektywiczny biznes będący niezłą alternatywą dla dzisiejszego rynku pracy.
A sama oferta jest świetna zwłaszcza przez to czerwone „tak”. Widać, że robota zlecona profesjonalnemu copywriterowi.
Ciekawa strategia 🙂