Twoi klienci nie dadzą Ci drugiej szansy na zrobienie dobrego wrażenia
Prowadząc własną stronę internetową, koniecznie należy zadbać o jej czytelność, estetykę, łatwość dostępu do informacji oraz intuicyjną obsługę. W przeciwnym razie można uzyskać efekt odwrotny do zamierzonego i zniechęcić potencjalnego klienta do skorzystania z usług firmy. Dlatego też chcąc rozpocząć swoją przygodę w Internecie, trzeba zwrócić uwagę na wiele szczegółów, które na pierwszy rzut oka wcale nie muszą być oczywiste, zwłaszcza dla początkujących
Audyt SEO
Użyteczność strony (Usability)
Optymalizacja strony www
Profity wynikające z audytu stron WWW

Fachowy audyt oraz optymalizacja serwisu internetowego umożliwiają zidentyfikowanie silnych i słabych stron witryny, a dodatkowo pomagają w zaplanowaniu działań, mających na celu podniesienie jakości oraz atrakcyjności strony internetowej. Dzięki profesjonalnie przeprowadzonemu audytowi dowiemy się:
- jaka jest aktualna pozycja strony wobec branżowych konkurentów,
- czy spełnione są wszelkie normy i standardy WWW oraz wymogi formalne,
- jak prezentuje się szata graficzna i czy warto dokonać jakichś modyfikacji,
- w jaki sposób pozbyć się nałożonego bana,
- czy strona jest rzadziej odwiedzana poprzez nałożenie na nią filtru,
- poprzez jakie słowa kluczowe internauci najczęściej wchodzą na stronę,
- czy informacje umieszczone na stronie są łatwo dostępne oraz czy ich wartość merytoryczna jest odpowiednia,
- czy odpowiednio funkcjonuje przekierowanie 301
Wymienione wyżej kwestie są tylko niektórymi zagadnieniami, jakie są rozpatrywane podczas przeprowadzania audytu. Właściwie zoptymalizowana strona jest lepiej indeksowana przez Google, uzyskuje dzięki temu wyższą pozycję w wyszukiwarce oraz będzie atrakcyjniejsza dla korzystających z niej internautów.
Jakie rezultaty daje profesjonalny audyt?
Wieloletnie doświadczenie naszej firmy w zakresie przeprowadzania audytu stron WWW gwarantuje najwyższą jakość usług. Dokonywana przez nas analiza SEO bierze pod uwagę zasady Web Usability i konfrontuje je z aktualnym stanem strony. Badamy witrynę od strony graficznej, technicznej oraz merytorycznej, a w przypadku zidentyfikowania niedociągnięć, wskazujemy najlepsze sposoby ich rozwiązania. Dodatkowo zajmujemy się także analizą pod kątem reklamowym oraz określamy pozycję konkurencyjną naszego klienta na tle branży.
Profesjonalnie przeprowadzony audyt witryny internetowej gwarantuje poprawę słabych stron serwisu, co pozwoli zwiększyć jej efektywność. Poza tym klient będzie miał gwarancję, iż wszystkie podstawowe aspekty, tj. grafika czy merytoryka są na odpowiednim poziomie, a co za tym idzie zwiększy się konkurencyjność strony oraz jej widoczność w Internecie.
11
lat doświadczenia w marketingu internetowym
16k
promowanych słów kluczowych
96%
fraz w na pierwszej stronie Google
47
branż, które pozycjonowałem
99
12
profesjonalistów od marketingu i SEO