Audyt pozycjonowania oraz linków
Przeprowadzamy audyt seo pozycjonowania dla firm oraz osób fizycznych, które pragną zweryfikować efektywność pozycjonowania swojej strony internetowej
Kiedy warto przeprowadzić audyt pozycjonowania?
Do głównych przesłanek stojących za zasadnością dokonania audytu pozycjonowania można zaliczyć:
potrzebę sprawdzenia historii kupowanej witryny albo domeny,
niższe przychody z tytułu prowadzonej sprzedaży w sklepie,
niższa pozycja serwisu w wyszukiwarkach,
podejrzenie nałożenia na serwis filtru algorytmicznego lub ręcznego.
Czego potrzeba do przeprowadzenia audytu?
Dzięki przeprowadzonemu audytowi będziemy w stanie ocenić:
W celu przeprowadzenia audytu konieczne będzie posiadanie dostępu do takich narzędzi jak Google Analytics czy Google Webmaster Tools. Poza tym należy dostarczyć informacji na temat wszelkich dokonywanych do tej pory aktywności.
- efektywność przyjętych metod i technik pozycjonowania,
- zasadność i skuteczność pozycjonowania na dane słowa kluczowe (keyword research),
- stronę WWW pod względem jej parametrów oraz pozycji w wyszukiwarkach,
- trafność źródeł oraz wartość pozyskiwanych linków (link building),