WhitePress – narzędzie przydatne w działaniach SEO

WhitePress – narzędzie przydatne w działaniach SEO

Artykuł Sponsorowany

Każda aktualizacja Google wiąże się z poruszeniem w środowisku pozycjonerów, a w efekcie prowadzi do zmiany metod działania.  Masowe linkowanie, szybkie zmiany pozycji w wyszukiwarce przechodzą do historii.  Nowym sposobem na Google jest pozycjonowanie oparte o doświadczenie, precyzję i niemałe fundusze. Rynek nie pozostawia pozycjonerów samych w tej walce, oferując nowe narzędzia internetowe. Decydując się na publikację artykułów z linkami na dobrych stronach internetowych można skorzystać z platformy WhitePress.

 

Jak linkować?

Pozycjonowanie składa się z dwóch podstawowych działań:

v  optymalizacji strony, tworzeniu wartościowego i unikalnego contentu wewnątrz strony (na tym etapie można wykorzystać techniki content marketingu – czytaj o marketingu treści)

v  pozyskiwania linków.

Przyglądając się drugiej grupie działań nie sposób nie zauważyć, że z roku na rok wymagania wobec strategii linkowania rosną. Aby osiągnąć trwały efekt należy postawić na jakość linków, a nie wyłącznie na ich ilość. Bezpiecznej strategii nie można zbudować w oparciu o masowy spam na stronach niskiej jakości. W świetle nowych realiów SEO bardziej nikt nie liczy na szybkie skoki pozycji. W cenie jest każdy pewny link w bezpiecznym miejscu, budujący stabilne miejsce w wynikach wyszukiwania.

Pozostaje sobie odpowiedzieć na pytanie: które linki są bezpieczne? Poniżej kilka wytycznych:

  1. Linki o zróżnicowanych an chorach i atrybutach (dofollow)
  2. Linki stałe (indeksowane przez Google wielokrotnie)
  3. Linki umieszczone na różnorodnych stronach (rodzaj, skrypt)
  4. Linki kierujące nie tylko do strony głównej, ale także do podstron
  5. Linki prowadzące z zaufanych stron o dobrych parametrach SEO i naturalnym ruchu
  6. Linki pozyskiwane w równych odstępach czasu
  7. Linki umieszczone zgodnie z kontekstem, wyglądające na naturalne.

Miejsce dla linka – artykuły sponsorowane i eksperckie

Spełnienie powyższych wytycznych to spore wyzwanie. Ideały są jednak po to, by do nich dążyć, właśnie dlatego warto korzystać z możliwie najbezpieczniejszych rozwiązań. Do takich należy umieszczanie linków w artykułach. Ten sposób nie gwarantuje sukcesu, ale w połączeniu z doświadczeniem i inteligencją pozycjonera może przynieść zamierzony efekt. Bezpieczeństwo działań SEO zwiększają teksty wysokiej jakości, na portalach opiniotwórczych z linkiem brandowym bądź o logicznym anchorze.

Dobry merytorycznie tekst i poprawnie zamieszony link to nie wszystko. Ważne jest także umiejscowienie linku, czyli strona na której opublikowany zostanie tekst. Wybór wartościowych mediów jest czasochłonny i kosztowny, wymaga kontaktu z różnymi wydawcami, porównania warunków, negocjacji, napisania tekstu zgodnego z polityką strony. To jeszcze nie koniec, trzeba dopilnować publikacji, zweryfikować zamieszczony artykuł i stale monitorować, czy artykuł nadal znajduje się pod wskazanym adresem. Cały ten proces można uprościć z pomocą narzędzia WhitePress.pl.

                                     

Funkcje WhitePress

Platforma istnieje od początku 2014 roku i intensywnie się rozwija. W przeciągu sześciu miesięcy do bazy portali zostało dodanych 1000 stron internetowych i blogów. Każda pozycja w bazie została zweryfikowana i oceniona pod kątem wartości technicznej i merytorycznej. Portale, które podjęły współpracę z WhitePress to przede wszystkim serwisy tematyczne, blogi, portale miejskie i regionalne. Są to strony odwiedzane przez realnych czytelników. Zgodnie z przyjętą polityką co miesiąc platforma pozyskuje 100 nowych stron.

Jakie możliwości oferuje WhitePress swoim użytkownikom:

v  Dostęp do bazy 1000 portali, przeglądanie ofert cenowych i informacji o stronach (domena, parametry SEO, ocena redakcji, statystyki oglądalności).

v  Filtrowanie portali według określonych parametrów, kategorii i słów kluczowych.

v  Zamawianie artykułów u profesjonalnych dziennikarzy lub dodawanie własnych tekstów.

v  Szybkie i proste zamawianie publikacji na zasadzie realizacji koszyka zakupów.

v  Śledzenie oglądalności artykułów i tworzenie raportów.

v  Monitorowanie obecności artykułu wraz z linkiem pod wskazanym adresem przez 12 miesięcy.

v  Weryfikację artykułu i troskę o jego terminową publikację.

v  Uproszczony system opłat (PayPal, PayU lub standardowy przelew).

Ceny publikacji rozpoczynają się od 25 zł netto i są niższe niż ceny oficjalne danego wydawcy. Stali klienci mogą liczyć na dostęp do portali Premium, które nie znajdują się w ogólnodostępnej bazie platformy. Pod słowem „Premium” kryją się największe portale internetowe w Polsce.

140309800353893500

WhitePress oferuje także indywidualną obsługę i pomoc konsultantów firmy. W takim wypadku klient otrzymuje gotową ofertę wraz z harmonogramem linkowania i adresami portali.

Opcja dla ekspertów

Jedną z opcji bezpiecznego pozycjonowania jest oparcie swoich działań o techniki content marketingu. W zakres takich działań wchodzi m. in. publikacja tekstów edukacyjnych i poradnikowych. Narzędzie WhitePress umożliwia publikację „tekstów eksperckich” łączących założenia White Hat SEO i marketingu treści. Na czym polega ta funkcja?

  1. Reklamodawca zamawia u dziennikarzy WhitePress lub sam pisze unikalne artykuły opisujące zagadnienia związane z branżą jego firmy. Teksty te są profesjonalne merytorycznie, obiektywne, a link i nazwa firmy znajdują się w stopce autorskiej.
  2. Autor określa warunki, jakie musi spełniać strona, która opublikuje tekst ekspercki (minimalna liczba unikalnych użytkowników, tematyka strony, minimalny Page Rank)
  3. Redakcja WhitePress weryfikuje tekst i kieruje na giełdę artykułów eksperckich, informuje także wydawców spełniających warunki o pojawieniu się nowego tekstu .
  4. Artykuł może być pobrany wyłącznie przez jednego wydawcę i opublikowany zgodnie z wytycznymi
  5. Wynagrodzenie wydawcy to wartościowa treść. Nie pobiera on opłaty za publikację. Jedyny koszt to 15zł brutto opłaty manipulacyjnej dla WhitePress.
  6. Podobnie jak w przypadku artykułów sponsorowanych publikacja artykułów jest monitorowana.

Zalety wykorzystania tej funkcji to przede wszystkim tania publikacja, bezpieczny link i kreowanie autora tekstu jako eksperta w danej dziedzinie.

140309800353893500

Dla kogo i dlaczego?

Kilkaset firm stosujących różne strategie SEO zdecydowało się już na wykorzystanie możliwości platformy WhitePress. Serwis jest sporym ułatwieniem w publikacji artykułów, jednak jak każde narzędzie wymaga również użytkownika, który umiejętnie wykorzysta jego możliwości.

Firma działa nie tylko na rynku SEO, dociera także do agencji reklamowych i indywidualnych klientów. Duży wybór portali umożliwia dotarcie do określonego targetu i zbudowanie świadomości marki. WhitePress może wykorzystać właściwie każdy kto zajmuje się szeroko pojętym  marketingiem, reklamą i PR–em w sieci.

COMMENTS (17)

  1. Na screnie widać stronę z 300 uu i 236 uu a podobno przyjmowane są tylko strony powyżej 1000 uu?
    Coś się zmieniło?

  2. Whitepress to bardzo dobre narzędzie, które doskonale wstrzeliło się w nowe realia SEO. Szkoda, że nie można skorzystać z ich publikacji jeszcze taniej, bo dla początkującego przedsiębiorcy to są jednak spore koszty (choć i tak nic w porównaniu z zamawianie artykułów bezpośrednio na blogach, gdzie ceny potrafią sięgnąć 1000 zł… ). Od jakiegoś czasu zastanawiam się też czy warto nadal prowadzić własne zaplecza SEO, bo tam jednak powtarzalność źródeł linków i anchorów jest stosunkowo duża.

    1. Najlepiej korzystać z whitepress i mieć własne zaplecze SEO, pod warunkiem że to zaplecze jest dobrze prowadzone. W Twoim przypadku posiadania zaplecza jest zupełnie sensowne bo to kolejny sposób na zbieranie ruchu do sklepu. Umiejętnie prowadzone zaplecze z opisem sprzętu GSM to dobra choć kosztowna droga.

  3. Ja również preferuje w miarę naturalne pozycjonowanie. Od czasu do czasu jakiś link ale przede wszystkim dość częste artykuły na blogu. Zresztą zapraszam na mój blog poświęcony rejestracji samochodu http://www.rejestrujemypojazdy.pl/blog/

  4. Witam widzę, że jakieś nowe narzędzie pojawiło się do pozycjonowania. Do tej pory używałem kilku starszych i już dobrze znanych. Jednak temat mnie bardzo zaciekawił i będę musiał to przetestować.

  5. Wszyscy mówią o naturalnym linkowaniu tylko co to jest to tyle odpowiedzi co i specjalistów seo. A narzędzie zapowiada się ciekawie.

  6. Takie narzędzie może być przydatne. Nie radziłbym skupiać się przy linkowaniu wyłącznie na takim narzędziu.

  7. najważniejszy jest obecnie content marketing, delikatnie można wspomóc go linkowaniem

  8. Linkowanie naturalne tak, ale nic nie zastąpi dobrego contentu, na który Big G co raz większą uwagę zwraca. Więc white SEO co raz bardziej będzie się równać content marketingowi.

  9. Także polecam! Często korzystam z tego rozwiązania i jest to świetna dywersyfikacja linków. Wiadomo, niezbyt tania, jednak wraz z jakością musi iść wyższa cena.

    Ten kto tego nie rozumie zostaje w tyle, a wygrywają Ci co inwestują.

  10. Narzędzie na ogół bardzo fajne bo da się kupić wartościowe linki, ale czasami cena trochę ponad budżet połowy polaków aby móc sobie tak szastać kasą na linki.

    Ale polecam 😉 dobrze się spisuje.

  11. Najlepiej naturalnie linkować i będzie po problemie czyli mam na myśli nie kupować linków nie używać automatów tylko uczciwie i skrupulatnie linkować naturalnie 🙂

  12. Cóż, trzeba prowadzić do tego, by nasze działania wyglądały stosunkowo naturalnie

  13. Można zamówić teksty pisane przez profesjonalnych dziennikarzy? Chyba miałeś na myśli copywriterów? 🙂 Nie chce się czepiać słówek, po prostu zastanawiam się czy to jakieś novum, jeśli chodzi o pozyskiwanie wartościowej treści.

  14. Ciekawy temat – szczególnie, gdy startuje się prawie od zera. Przy na prawdę szczerej ofercie i dobrych cenach raczkujący e-sklep może osiągać stopniowy wzrost sprzedaży. Do tego oczywiście Analytics i eszystko pod kontrolą.

  15. Nie ma nic lepszego niż naturalne pozyskiwanie ruchu na własnej stronie. Co z tego, że różnymi metodami, mało etycznymi przez chwilę nakręcimy wyświetlenia, skoro potem możemy szybko zostać też zbanowani. Zobaczymy, czy ta nowa platforma umożliwi mi pozyskiwanie wartościowych linków 😉

  16. Ja preferuje naturalne pozycjonowanie. Dzięki temu mam możliwość osobiście poczytać ciekawe artykuły na portalach np. taki jak powyższy i poszerzać wiedzę. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Masz dość nieskutecznych agencji SEO?
#TOP10 w Google
w 3 miesiące
  • Tylko bezpieczne praktyki
  • Tylko sprawdzone strategie
  • Tylko jeden cel - pełna satysfakcja

Próbujesz bezskutecznie podnieść pozycje swojej strony w wynikach wyszukiwania?

Strategia, którą stosuję u moich klientów, daje TOP10 w Google dla 95% stron, a aż 70% z nich trafia do TOP3 w ciągu 3 do 6 miesięcy!

Podaj adres swojej strony i kontakt - zadzwonię i zaproponuję (bez zobowiązań) rozwiązanie SEO dla Twojego biznesu

Skontaktuję się z Tobą w ciągu 24h
Dziękuję