Audyt Pozycjonowania i linków

Audyt pozycjonowania oraz linków

Przeprowadzamy audyt pozycjonowania dla firm oraz osób fizycznych, które pragną zweryfikować efektywność pozycjonowania swojej strony internetowej

Kiedy warto przeprowadzić audyt pozycjonowania?

 Do głównych przesłanek stojących za zasadnością dokonania audytu pozycjonowania można zaliczyć:

  • potrzebę sprawdzenia historii kupowanej witryny albo domeny,

  • niższe przychody z tytułu prowadzonej sprzedaży w sklepie,

  • niższa pozycja serwisu w wyszukiwarkach,

  • podejrzenie nałożenia na serwis filtru algorytmicznego lub ręcznego.

 

Czego potrzeba do przeprowadzenia audytu?

Dzięki przeprowadzonemu audytowi będziemy w stanie ocenić:

W celu przeprowadzenia audytu konieczne będzie posiadanie dostępu do takich narzędzi jak Google Analytics czy Google Webmaster Tools. Poza tym należy dostarczyć informacji na temat wszelkich dokonywanych do tej pory aktywności.

 

  • efektywność przyjętych metod i technik pozycjonowania,
  • zasadność i skuteczność pozycjonowania na dane słowa kluczowe (keyword research),
  • stronę WWW pod względem jej parametrów oraz pozycji w wyszukiwarkach,
  • trafność źródeł oraz wartość pozyskiwanych linków (link building),
Dodatkowo oferujemy określenie długoterminowej strategii. Cena za przeprowadzenie audytu zaczyna się od 500 zł netto.  
mautic is open source marketing automation
Masz dość nieskutecznych agencji SEO?
#TOP10 w Google
w 3 miesiące
  • Tylko bezpieczne praktyki
  • Tylko sprawdzone strategie
  • Tylko jeden cel - pełna satysfakcja

Próbujesz bezskutecznie podnieść pozycje swojej strony w wynikach wyszukiwania?

Strategia, którą stosuję u moich klientów, daje TOP10 w Google dla 95% stron, a aż 70% z nich trafia do TOP3 w ciągu 3 do 6 miesięcy!

Podaj adres swojej strony i kontakt - zadzwonię i zaproponuję (bez zobowiązań) rozwiązanie SEO dla Twojego biznesu

Skontaktuję się z Tobą w ciągu 24h
Dziękuję