Audyt Pozycjonowania i linków

Audyt pozycjonowania oraz linków

Przeprowadzamy audyt pozycjonowania dla firm oraz osób fizycznych, które pragną zweryfikować efektywność pozycjonowania swojej strony internetowej

Kiedy warto przeprowadzić audyt pozycjonowania?

 Do głównych przesłanek stojących za zasadnością dokonania audytu pozycjonowania można zaliczyć:

  • potrzebę sprawdzenia historii kupowanej witryny albo domeny,

  • niższe przychody z tytułu prowadzonej sprzedaży w sklepie,

  • niższa pozycja serwisu w wyszukiwarkach,

  • podejrzenie nałożenia na serwis filtru algorytmicznego lub ręcznego.

 

Czego potrzeba do przeprowadzenia audytu?

Dzięki przeprowadzonemu audytowi będziemy w stanie ocenić:

W celu przeprowadzenia audytu konieczne będzie posiadanie dostępu do takich narzędzi jak Google Analytics czy Google Webmaster Tools. Poza tym należy dostarczyć informacji na temat wszelkich dokonywanych do tej pory aktywności.

 

  • efektywność przyjętych metod i technik pozycjonowania,
  • zasadność i skuteczność pozycjonowania na dane słowa kluczowe (keyword research),
  • stronę WWW pod względem jej parametrów oraz pozycji w wyszukiwarkach,
  • trafność źródeł oraz wartość pozyskiwanych linków (link building),
Dodatkowo oferujemy określenie długoterminowej strategii. Cena za przeprowadzenie audytu zaczyna się od 500 zł netto.  
mautic is open source marketing automation
Ile byłbyś skłonny zainwestować, aby Twoja firma zwielokrotniła dochody?
Generuj klientów dzięki Google

Kliknij TAK, aby zobaczyć:

  • co mogę dla Ciebie zrobić
  • ile na tym zarobisz
  • kiedy osiągniesz efekt
  • i jakie będziesz mieć z tego korzyści

Oferuję Ci 7 lat mojego doświadczenia w marketingu internetowym i sprzedaży. Podaj adres swojej strony i kontakt, a przedstawię Ci możliwości rozwojowe Twojej firmy z punktu widzenia SEO.

Skontaktuję się z Tobą w ciągu 24h
Dziękuję